.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عیادت مسوولان نکا از بیماران بستری در بیمارستان

شمال نيوز: معاون فرماندار و جمعی از مسوولان نکا روز پنجشنبه به مناسبت هفته سلامت از بیماران بستری در بیمارستان امام حسین (ع) این شهرستان عیادت کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نکا در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، هدف از این عیادت را گرامیداشت هفته سلامت، فرهنگ سازی و حفظ ارزش های اسلامی عنوان کرد.

ˈ اسماعیل محمودیان ˈ گفت: سلامتی نعمت بسیار بزرگ خداوند متعال است که به بندگان خود عطا کرده و حفظ و ارتقای آن بر همه واجب است.

وی با اشاره به اینکه دین اسلام عیادت از بیماران را همواره مورد تاکید قرار داده است، افزود: اگر روح و روان بیمار سالم باشد جسم او نیز به سمت سلامتی کشیده می شود.

محمودیان، در مورد شعار سازمان بهداشت جهانی با عنوان ˈ فشار خون را جدی بگیریدˈ گفت: پیاده روی از جمله ورزش هایی است که تاثیر فراوانی در پیشگیری و کنترل فشار خون دارد و به همین جهت باید به این ورزش مهم بیش از پیش پرداخته شود.

وی همچنین با اشاره به تجهیز بخش دیالیز بیمارستان امام حسین (ع) نکا افزود: چند تخت برای دیالیز این بیمارستان در نظر گرفته شده که با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بزودی تجهیز می شود.

ˈنجاتعلی سلیمیˈ، معاون فرماندار نکا نیز در این برنامه ضمن عیادت و دلجویی از بیماران گفت: جامعه سلامت محور همواره در صدر است و باید در این رابطه تلاش همه جانبه از سوی آحاد جامعه و مسوولان ذیربط انجام شود.

وی افزود: دستورات دین مبین اسلام همه مختص به سلامت بشر از حیث جسم و روح است و اگر بشر امروزی دستورات اسلام عزیز را به دقت به کار بندد، به طور قطع و یقین از سلامت جسم و روح برخوردار می‌شود. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.